Stillingsopslag orienterer om aktuelle ledige stillinger.

Koordinator med flair for service (Barsels­vikariat)

Vær med til at yde service, der overgår forventningerne og påvirker hele organisationen i Nationalbanken. I ServiceHub vil du stifte bekendtskab med mange forskelligartede henvendelser og arbejde med mange deadlines hver dag. Vi har en stor snitflade til alle bankens afdelinger og er "first point of contact" for alle vores kollegaer, når de fx. skal bestille forplejning, kontorartikler eller skærmbriller. Du får brug for at sætte alle dine servicekompetencer i spil og får et tæt samarbejde med bankens on-site it-leverandør, som fysisk er placeret ved ServiceHub. Ansøgningsfristen er 16. marts 2025.


Deling

Som servicekoordinator i bankens ServiceHub får du muligheden for at få erfaring med en bred vifte af administrative opgaver og samtidig blive en del af en god og spændende arbejdsplads i en digital udvikling. Du bliver en del af et lille team med en uformel omgangstone, hvor de tror på, at man godt kan have det sjovt, samtidig med at man arbejder seriøst og fokuseret. Vi løfter i flok og har alle fokus på at løse de forskelligartede opgaver hurtigt, præcist og sikkert. Med dine gode evner til at arbejde struktureret, koordinere arrangementer og servicere samtidig  kan du blive guld værd for Danmark, for banken og for dine kolleger. 

Du løser opgaver med et enestående formål

Nationalbanken er den eneste af sin slags. Vi er samfundets bank, statens uafhængige rådgiver og landets vågne øjne på økonomien. Stabile priser, sikre betalinger og finansiel stabilitet kommer ikke af sig selv, og som medarbejder i Nationalbanken spiller du en central rolle i at sikre Danmark en robust økonomi.

Som Servicekoordinator er du en del af Facility Managment under Virksomhedsservice, hvor vi sammen danner de fysiske og servicemæssige rammer for bankens drift.

Dine primære opgaver omfatter:

  • Service og support til bankens medarbejdere i forhold til forskelligartede processer og spørgsmål.
  • Koordinering af bankens arrangementer og tværfaglige opgaver.
  • Oprettelse af arbejdsordrer, bestillinger hos eksterne leverandører samt dokumentation af processer og arbejdsgange.
  • Besvarelse af Nationalbankens hovedtelefonnummer

Du har de essentielle forudsætninger for at lykkes

I Nationalbanken er vi imødekommende. Vi har fokus på anerkendelse, god ledelse og evnen til at bringe dine og vores forskelligheder i samspil, så du oplever frihed i opgaveløsningen og sparring til at afklare rammer, træffe meningsfulde valg og gøre dig mest mulig handledygtig.

Vi vil, at du både lykkes og trives i rollen som Servicekoordinator. Derfor lægger vi vægt på, at du har følgende forudsætninger for at søge stillingen:

  • God service er et grundelement hos dig - Du sætter en ære i assistere andre og kan sætte dig ind i deres behov.
  • Du er en teamplayer - Du kan lide at være en del af et team, hvor alle hjælper hinanden med opgaveløsningen, men du formår også at arbejde selvstændigt.
  • Du er detaljeorienteret, arbejder systematisk og har et godt overblik.
  • Du har flair for at bruge IT - Du vil komme til at arbejde i flere forskellige IT-systemer, og være en del af en digital udvikling
  • Du kan lide at varetage mange forskelligartede opgaver og være i kontakt med mange mennesker i løbet af en dag.
  • Du kan kommunikere sikkert på dansk og engelsk i skrift og tale

Du er guld værd i Nationalbanken

Der er kun én Nationalbanken. Vores opgaver er at sikre betalinger, føre fastkurspolitik og levere analyser, viden og anbefalinger til gavn for landets økonomi. Dit arbejde og vores vitale systemer har essentiel betydning for det finansielle og politiske Danmark, og for landets internationale relationer.

Vi ønsker at sikre rammerne for en effektiv opgaveløsning, en stor sammenfølelse og en god balance mellem livet på og uden for arbejdet. Samtidig lægger vi stor vægt på din læring og løbende udvikling af færdigheder. Vi mener det, når vi siger, at din udvikling er i højsædet. Du er nemlig guld værd i Nationalbanken.

Hvorfor er det guld værd at søge jobbet?

I ServiceHub får du mulighed for at udvikle dine administrative færdigheder i et støttende og engageret team. Som servicekoordinator får du en stort netværk i banken og vil spille en central rolle i at sikre en effektiv og gnidningsfri drift af bankens daglige operationer.

Hvad er særligt ved at være en del af netop jeres team?

At være en del af ServiceHub betyder, at du bliver en del af et team der er inkluderende og hvor der er plads til alle. Vi værdsætter hinandens unikke kvalifikationer og arbejder sammen for at opnå fælles mål. Vores omgangstone er uformel, og er du frisk på lidt elastisk-øvelser til kontorskuldrene så har vi et par øvelser eller ti som vi laver sammen.

Hvordan understøtter vi din udvikling?

I ServiceHub står verden aldrig stille og vi lægger derfor stor vægt på både din faglige og personlige udvikling. Sidemandsoplæring og gode nedskrevne processer, sikrer en grundig oplæring så du føler dig tryg i dine opgaver. Vi er altid åbne for nye input fra alle, så vi kan udvikle os sammen og skaber et læringsmiljø, hvor alle kan nå deres fulde potentiale.

Hvad er god ledelse ifølge nærmeste leder?

Som leder er jeg drevet af at styrke mennesker og skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø, hvor vi sammen kan levere de bedste resultater. Jeg tror på, at engagement opstår, når medarbejdere føler sig hørt og inddraget, og jeg prioriterer derfor et bredt og involverende samarbejde. For mig er et godt arbejdsmiljø kendetegnet ved respekt for hinandens forskelligheder, stærke sociale relationer og en kultur, hvor det er både sjovt og meningsfuldt at gå på arbejde – også på de udfordrende dage.

Hvor skal jeg arbejde?

Nationalbankens bygning i Havnegade i København gennemgår en større og nødvendig renovering, der tager flere år. Derfor har Nationalbanken adresse på Langelinie Allé 47 i København, mens renoveringen står på.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Ida Byrgiel. Oplysninger om ansættelsesvilkår kan fås hos HR-partner Anita Ray.

Ansøg nu

Vi har gjort det nemt for dig at søge stillingen. Du skal blot uploade dit CV eller din LinkedIn-profil, men skriv gerne et par linjer om, hvorfor du søger jobbet i et tekstfelt. Vi vil gerne sikre en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om at undlade personlige oplysninger som fx billede og oplysning om din alder. Ansøgningsfristen er 16. marts.

Processen herfra